4 ביולי 2014

EFFACLAR - סדרה טיפולית לעור שמן עם פגמי עור

הפעם החלטתי לסקור את סדרת אפקלאר EFFACLAR  של חברת LA ROCHE-POSAY. 
אני לא אוהבת לרכוש מוצרים מבלי להתנסות לפני כן, מאחר ולא פעם יצא לי לרכוש מוצר שבסופו של דבר לא התאים לי, לא היה לי נעים על העור וכיו"ב. לכן מאוד שמחתי כשרכשתי את מי הפנים מסדרת EFFACLAR וקיבלתי סבון פנים מתנה מאותה סידרה להתנסות. 

קצת סקירה על החברה
לה רוש פוזה הוא אחד מומתגי הדרמו קוסמטיקה (מוצרי קוסמטיקה טיפוליים) המובילים בעולם. המותג מגיע מצרפת, מעיירה בעלת אותו השם אשר מפורסמת במשך שנים במעיינות המרפא שלה, המסייעים לאנשים להתמודד עם בעיות עור שונות. חברת לה רוש פוזה משתייכת לתאגיד לוריאל החל משנת 1989, כאשר המותג עצמו הוקם כבר בשנת 1928.
מוצרי החברה מקלים על הסימפטומים של מחלות עור - נגעים, אדמומיות, קילופים בעור, יובש, שמנוניות, פיצעונים ועוד, ומאפשרים שמירה על בריאות העור. מוצרי החברה מתבססים על רכיבים טבעיים וחומרים פעילים, אך בעיקר על המים טרמליים בעלי סגולות הריפוי מהמעיין בעיירה הצרפתית.
שיטת השיווק של מוצרי לה רוש-פוזה שונה- לא תמצאו את המוצרים בסופרפארם וניו פארם - הרשתות הגדולות, אלא בבתי מרקחת פרטיים, המוכרים הבלעדיים של המותגים וישי ולה רוש פוזה. בתי המרקחת הקטנים מרוויחים מהעסקה הזו מוצרים ייחודיים שניתן למצוא רק אצלהם. הרוקחים מסייעים במתן הסבר והתאמה אישית של המוצרים והצרכנים נהנים מיחס אישי. אני באופן אישי רכשתי את המוצרים און ליין.

                     
 

Effaclar Purifying Foaming Gel
 כבעלת עור שומני אני כל הזמן מתנסה בסבוני פנים חדשים בחיפוש אחר הסבון שינקה היטב את הפנים, יספח את השומנים אך לא ייבש את העור. Effaclar Purifying Foaming Gel עונה על כל הצרכים האלו. זהו ג'ל מקציף היפואלרגני לניקוי ולטיהור עור פנים שמן. אפקלאר ג'ל מנקה בעדינות את העור, מסלק לכלוך ועודף סבום ומותיר את העור נקי ורענן.


כבר מהשימוש הראשון הרגשתי הבדל בעור הפנים שלי. העור נקי יותר, חלק יותר וללא הרגשת היובש המתלווה לתכשירי ניקוי פנים רבים המיועדים לעור שומני.
הג'ל מכיל את המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה, בעל pH 5.5, אינו מכיל חומרי צבע ואינו מכיל אלכוהול ופראבנים.
200 מ"ל, כעת נמכר במבצע  באתר מדי לינק ובאתר דראגסטור ב-83 ש"ח. ברכישת מוצר מסדרת אפקלאר במדי לינק מקבלים ג'ל ניקוי 50 מ"ל במתנה - מאוד נוח לקחת בתיק לטיולים וכו'. 

Effaclar Astringent Lotion MicroExfoliant  
התמיסה מיועדת לעור שמן. מי פנים המיועדים לכיווץ נקבוביות ופתיחת נקבוביות סתומות. עם השימוש, הנקבוביות נראות קטנות יותר ומתקבל מראה עור אחיד יותר, הודות לרכיבים המווסתים את הפרשת הסבום ומטהרים את העור.
התמיסה מכילה את המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה, היפואלרגנית ומתאימה לעור רגיש.
אני אוהבת מאוד את השימוש במוצר. הפנים שלי נראות נקיות יותר והנקבוביות נראות קטנות יותר. פחות אהבתי את הבקבוק עצמו, מעין בקבוק פלסטיק פשוט המזכיר לי בקבוקי מילוי של שמפו שאני לוקחת לטיולים. אבל למי אכפת האריזה אם המוצר מעולה.
200 מ"ל, 83 ש"ח במבצע באתר מדי לינק ובאתר דראגסטור. 
  
Effaclar Duo
 אז כפי שציינתי, אינני אוהבת לרכוש מוצרים בטרם התנסתי בהם, וכשמתאפשר לקבל דוגמית אני מאוד מרוצה. עוד בטרם חשבתי לפתוח בלוג, פניתי לחברת  LA ROCHE-POSAY בפייסבוק והתעניינתי בקרם הלחות שלהם לטיפול ומניעת פגמי עור לשימוש אישי. נציגת החברה נתנה לי מידע נרחב על הקרם, ואף הציעה לשלוח לי דוגמית התנסות הביתה.
אפקלאר דואו הינו קרם לחות לעור שמן בעל פגמים חמורים כתוצאה מעודף סבום. לאפקלאר דואו כשמו, שתי פעולות:
  1. סיוע בטיפול ומניעת פגמי עור חמורים - קרם הלחות מכיל חומרים המסייעים במניעת פגמי עור ובהגנה נגד התפרצות פצעונים.
  2. סיוע בפתיחת נקבוביות סתומות - השילוב הייחודי של חומצה ליפוהידרוקסית וחומצה לינולאית מסייע בפתיחת נקבוביות סתומות על ידי הסרת התאים המתים ומביא להפתחתם.
לדברי החברה, כתוצאה מהשימוש בקרם הלחות העור נראה ומרגיש חלק יותר, בריא יותר ומאוזן יותר. הקרם הינו קרם-ג'ל מרענן ולא שומני, למראה מאט.
אני באופן אישי הולכת לאמץ לשימוש קבוע את ג'ל הניקוי ומי הפנים, אך פחות אהבתי את קרם הלחות על העור שלי. השתמשתי בקרם למשך מספר ימים, ולמרות כי הקרם קליל ונספג בקלות, הרגשתי כי הוא נותן לי מראה מעט מבריק בפנים. 

איפה קונים ? 


חיבת לפרגן, כששיתפתי את LA ROCHE-POSAY בפייסבוק בחוויית השימוש שלי בקרם, קיבלתי תגובה מהירה ביותר ויחס מקסים ממי שמנהל את הדף שלהם בפייסבוק.  נאמר לי שהחברה השיקה לאחרונה קרם פנים חדש אפקלאר דואו+. לאחר שיגיע אלי ואשתמש, אעדכן בהתנסות שלי.       

תגובה 1:

  1. עדיין לא יצא לי להתנסות במוצרים שלהם ושמעתי שהם מעולים מקווה שבקרוב

    השבמחק